måndag 26 september 2011

CX-mössan på Lvg-VM i Köpenhamn

Nu har jag testat mössan ordentligt - i alla fall i 18 graders värme och strålande solsken. Undrar lite över hur många som idiotförklarade mig.. En 50-årig kärring som inte hade vett på att ta av sig mössan i rena rama britt-sommarvärmen... Men vad gör man inte för lite reklam?!?
Blev så oerhört inspirerad och glad över att både den dansktalande och den engelsktalande (han var lättare att förstå) speakern om och om igen pratade om den kommande CX-säsongen att jag bara måste sätta på mig mössan för att sprida ytterligar crossvibbar.
Kan rapportera att den funkar bra i värme - den värmer utan att hjärnan blev överkokt. Skulle tro att den kommer att funka ännu bättre i kyla, blåst, regn och snöblask. Så har du inte beställt nån mössa än rekommenderar jag varmt (!) att du gör det.